Поздравляем с профессиональным праздником! Желаем крепкого здоровья, терпения, добра и успехов.
Этот день — яркий символ мира, согласия и понимания в нашей стране.
Проведено мероприятие, посвящённое национальной культуре и обычаям казахского народа.
Көрісу күні — день примирения, уважения и добрых пожеланий друг другу на весь год.
№ 3 қалалық емхананың Пациентті қолдау және ішкі аудит қызметі 2013 жылы "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабына сәйкес бас дәрігердің бұйрығымен құрылды, ол медициналық қызметтердің сапасын басқару жөніндегі қызметті жүзеге асыратын емхананың құрылымдық бөлімшесі болып табылады.
Мақсаты:
Пациенттің қажетті көлемде уақтылы, сапалы және қауіпсіз медициналық көмек алу құқығын қамтамасыз ету.
"Мұнда және қазір" қағидаты бойынша пациенттердің шағымдарын жедел шешуді қамтамасыз ету.
Міндеті: емхананың медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру.
Функциялар:
Құрметті пациенттер!
ЕГЕР СІЗ:
Егер сізде қызмет көрсету сапасына, шағымдарға немесе ұсыныстарға қатысты сұрақтар туындаса, сіз кез келген жұмыс уақытында 09.00-ден 18.00-ге дейін (түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін) Пациентті қолдау және ішкі сараптама қызметіне №111 кабинетке хабарласа аласыз. Қызмет мамандары сізді тыңдауға, қажетті көмек көрсетуге және сіздің өтінішіңіз бойынша шаралар қабылдауға дайын.
Қызметке келесі телефондар арқылы хабарласуға болады:
+7 700 390 1533
Сіздің өтініштеріңізді біз Сізге ыңғайлы кез келген нысанда қабылдауға дайынбыз:
Объективтілік пен ашықтық қағидаттарын сақтау мақсатында Сіздің өтінішіңіз комиссиялық және сіздің қалауыңыз бойынша сіздің қатысуыңызда қаралатын болады. Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі Сіздің өтінішіңізді қарайды және белгіленген мерзімде жауап береді.
Сондай-ақ, сіз күн сайын сағат 9.00-ден 21.00-ге дейін 1414 нөмірі бойынша консультациялық көмек ала аласыз, сондай-ақ өтініш бере аласыз немесе медициналық көмектің сапасына шағым қалдыра аласыз.