Instagram   Facebook   TikTok

 
Директор

Молдагасимова
Айзат Балтагуловна

Директордың блогы

82082de5 9b37 41aa b7f4 74804222e3a9 93b63

ОМС-қа ай сайынғы төлем мөлшері төлеушінің санатына байланысты:

Жұмыс беруші: қызметкердің жалақысының 3%, ең көбі 25500 теңге.
Жалдамалы қызметкерлер мен МЖӘ бойынша тұлғалар: табыстың 2%, ең көбі 17000 теңге.
ЖК, ШҚ иелері, жеке тәжірибелер: 1,4 ЕТЖ-дан 5%, 5950 теңге.
Дербес төлеушілер: 1 ЕТЖ - дан 5%, 4250 теңге.
Бірыңғай төлемі бар тұлғалар: жұмыс беруші 15%, қызметкер – бірыңғай төлем сомасының 10% төлейді.

Егер өткен (2023) жыл үшін берешек болса, оны дербес төлеуші ретінде әр ай үшін 3500 теңге мөлшерінде төлеу қажет. Қарызды төлеу үшін төлеушінің санаты жарна төлеушінің санатына байланысты.

Пайдалы ресурстар

ҚР Президенті

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Медициналық сақтандыру қоры

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры

Мемлекеттік қызметтер онлайн

Мемлекеттік қызметтер және ақпарат онлайн

ҚР Денсаулық сақтау министрлігі

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі

Алматы қ. ҚДБ

Алматы қаласы Қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы